tisdag 16 december 2008

Veckans ros

Hade egentligen kunnat gjort 3-4 nya bussinlägg nu men ... nej! En buss är alltid en buss och det som händer på bussen stannar på bussen.

Att ha en blogg är som att ha en hund. Man måste rasta den varje dag, annars mår den inte bra. Därför ska jag vänta bra länge med att skaffa hund kan jag säga.

Ett nytt magiskt inlägg skall egentligen komma nu, men Zalle har (likt Stalin) förbjudit mej att prata strunt om Hammarby/Bajen/08skamsigaste lag/Djurgårdens lillebror..osv.

Därför skall jag nu istället ge en vacker ros! Denna vecka går den till Henrik Berg. Igår förgyllde han min dag på fotbollsträningen när han "lät" mej göra 4 tunnlar på honom. Men han reste sej från askan och gjorde ett mål som bara han kan, ett sånt mål jag kommer berätta för mina barnbarn om, om och om igen! Därför går veckans vackra ros till Berg. Han är la för gooo!

Nej fuckers, nu ska jag ta tag i plugget!

Du är tung!

3 kommentarer:

  1. hahah du skulle ju inte säga något om dom där .. vad du nu kalla det, tunnel?!? hmm, men men man tackar och bockar för den fina komplimangen om min underbara slägga;) haha öööö?

    SvaraRadera
  2. Herren ger och Herren tar mitt herrskap.

    SvaraRadera

Skriv då tjockis.