torsdag 4 december 2008

Skallig om det fortsätter.

Tappa bort plånboken är nog det vidrigaste som finns, håret blir grått (&inte sån där George Clooney grått utan rått-grått), synen kass, psyket slits i stycken och självkänslan bortglömd. Man ska gärna ha bråttom också, då är det riktigt bra! Då ser man ljuset, Sankt Per står som en pedofil med en godispåse och utsträckta armar..och man inget annat än hoppa i hans famn, för hellre de än att bli av med kreditkort,nycklar och allt annat som kan va av värde i portmonän.

Men jag fann den! I det mysigaste av alla ställen, aka min & Zalles fritidsgård. Något lättad!

Nyår ska firas också, precis som alltid är Sunne ett hett alternativ på marknaden alla ska ju hit! Sunne är metropolen när det ska firas nyår, folk glömmer White Room, Stureplan, Sälen, Cafe Opera det är Sunne som gäller. Vem vill inte sluta upp hos nån hockeylägenhet som man inte känner, kanske dra till Törge och Timmys sen? Jag vet i alla fall att jag inte vill leva med mej själv om jag missar den festen i alla fall!
Nej vet ni va, det är bara å välja korvkväll eller hh-kväll. I Sunne alltså.
Nyår skall inte firas det ska sörjas att tiden går för fort, man ska ta ett fan-helvete-va-tråkigt-kalas, NEJ!!! inte iår!! Iår ska det bli ändring. Klackarna i taket ska det bli iår, eller pjäxorna i taket skulle sitta fint. Fortsättning följer...

Jag & Zalle förbereder oss redan för Sunny Beach 09! Oooooooh va bra de går!! Det kommer bli succe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv då tjockis.