måndag 1 december 2008

Ögonens synder.

Planen låg klar.... Upp med böckerna och läs, ögona böj! Men ögona svek, dom vägra stirra i böckerna. Som tungan och armbågen vägra dom mötas. Planen gick i kras, hoppet försvann. Nya tag utlyses imorgonkväll.... det är hårt på bygg..

En lagomt tjock 17 åring i sina bästa kallingar, sitter och tänker på hur hårt tempo han, Berg & Lars Larsen drog upp i stan idag... helt slut blev man, ögonen fick inte en lugn stund, -Vilken dam! Vilka byxor! Vilka damer! Vilken jacka! Vilka lår Larsen har! Jävlar vilka stora väskor dom bär på! osv, heeeeeela dagen lång. Sen träning på det, den nämner vi inget om...åt helvete kunde den dra.
På sätt och vis förlåter jag mina läxsynder när jag tänker efter på vad jag gjort.

Jul är inte dumt alls men det finns en hållhake, en JÄVLIGT stor hållhake! Man blir utsatt för i-ländernas största problem någonsin. Va fan ska man köpa i julklapp? Det är kriminellt svårt de där.. borde finnas ett facit liksom..typ. "Om du köper de här Erik, kan du inte misslyckas" men tyvärr, eftersom jag stod sist i kön när Gud dela ut hjärnor med uppfinnighetsrikedom så får jag stå mitt kast..och de får mina nära och kära ta stryk av på Julen..

Vilket fint ord jag skrev där, uppfinnighetsrikedom, tur att jag ska bli snickare.

2 kommentarer:

  1. Åsså träffade ni självaste,bästaste och snyggaste EmmaSigurdsson oxå, de va fan inte igår:D

    SvaraRadera
  2. Äre inte Insulatorern som skriver!:D

    SvaraRadera

Skriv då tjockis.