tisdag 9 december 2008

Dilemma!

Hej ni glada, var inte igår som jag, eran högt uppskattade Zalle, skrev ett lite seriösare inlägg. But here I go.

Som ni läskunniga kanske har förstått av rubriken så har jag ett stort dilemma!
Och det är inte bara ett stort dilemma, utan det är jättestort.
Förresten, tänk om man hette Dill-Emma... Det skulle vara kul...
Jaja, skitsamma.
Dilemmat är så stort att t.o.m. George Bush skulle få riktigt svårt att försöka mörka det. Det är så stort att det har fått en egen prick i Liber's världsatlas.
Det är så att jag måste gå på toa! Men det är väl inget stort problem tänker ni då.
Jo det är det, svarar jag. För det är så att jag sitter så otroligt skönt just nu och jag är tveksam till att jag kommer hitta samma underbara position när jag kommer tillbaka.
Så, jag tänkte lista lite punkter för att se vad jag ska välja.

Fördel med toalettbesök: Jag behöver inte känna denna påträngande känsla av att kroppsvätska vill ut.
Fördel med att sitta kvar: Det är otroligt skönt.
Fördel med toalettbesök: Jag kan slå nytt rekord på Space Invaders på min telefon.
Fördel med att sitta kvar: Jag har så underbar musik! DJ Levis' senaste mixtape är wunderbaum!
Fördel med toalettbesök: Golvvärme.
Fördel med att sitta kvar: Jag kan fortsätta nörda Downhill Snowboard 2.
Fördel med toalettbesök: Jag kan fortsätta fundera ut en ny livsfilosofi och vad meningen med livet är. Jag är nära svaret nu.
Fördel med att sitta kvar: That 70's Show på tv.
Fördel med toalettbesök: Jag har nya numret av Moore att läsa.
Fördel med att sitta kvar: Inte tillräckligt betydande, för nu måste skiten ut! Bokstavligt talat.

5 kommentarer:

  1. vilken jobbig situation ändå:P

    SvaraRadera
  2. blev lite fel, skulle ha stått mitt namn på den kommentaren;)

    SvaraRadera
  3. Haha, visst är det härligt att veta att man lever? ;)

    SvaraRadera
  4. Alltid skönt att veta att man lever med I-landsproblem av massiv grad :]

    SvaraRadera

Skriv då tjockis.